Nowa Sprzedaż – dwumiesięcznik o tematyce sprzedażowej

Do naszych rąk- dzięki uprzejmości wydawnictwa – trafił pierwszy numer dwumiesięcznika, którego zawartość skierowana jest do wszystkich, którzy parają się sprzedażą lub obsługą Klienta. To ponad 90 stron – w oryginalnej, spójnej szacie graficznej (dostępnych również w wersji elektronicznej) – artykułów i porad związanych z technikami sprzedaży, sposobami  dotarcia do Klienta czy podstawami negocjacji. Autorami zamieszczonych materiałów są praktycy, osoby czynnie zajmujące się doradztwem sprzedażowym o bogatym doświadczeniu biznesowym. Znajdziemy tu zatem konkretne porady co robić a czego się wystrzegać, informacje w którym kierunku ewoluują zachowania Klientów i jak za nimi nadążać. Dostaniemy też garść informacji w jaki sposób  wykorzystać media społecznościowe do nawiązywania a następnie podtrzymywania kontaktów (również dla branży B2B). Godnym uwagi jest artykuł autorstwa Michała Skurowskiego, pokazujący proste sposoby pomiaru procesu sprzedaży: najpierw oczywiście trzeba proces ujednolicić – co jak pokazuje autor nie jest zabiegiem skomplikowanym ale wymaga systematyczności.  Mając na względzie fakt, iż większość tematów ma zapowiedzianą kontynuację, poznajemy podstawy, lektura kolejnych numerów pozwoli na gruntowniejsze zgłębienie rozpoczętych wątków. Magazyn polecamy wszystkim tym, dla których każdy najdrobniejszy nawet impuls  może być inspiracją do poprawy dotychczasowego sposobu działania.   Autorzy oczywiście „ nie odkrywają Ameryki” i dla doświadczonych sprzedawców wiele prawd będzie oczywista. Jednak umieszczenie wielu zagadnień w jednej objętości jest ciekawym zabiegiem zwłaszcza dla handlowców, którzy nigdy nie zetknęli się z literaturą sprzedażową.

„ Nowa Sprzedaż” Nr 1, Wydawca: Grupa Marketer Sp. J.

Maciej Kowalski avbc Polska

VSPA Design
Facebook