Jedziemy na targi! 10 ważnych porad dla zwiedzających
Jako osoba doradzająca i prowadząca szkolenia z obszaru marketing targowy dla wystawców, zawsze nosiłem się z zamiarem napisania kilku porad dla zwiedzających. Impulsem stała się wizyta na…
Jako osoba doradzająca i prowadząca szkolenia z obszaru marketing targowy dla wystawców, zawsze nosiłem się z zamiarem napisania kilku porad dla zwiedzających. Impulsem stała się wizyta na…
Najlepiej posłużyć się przykładem: czy dzielisz firmy na takie z którymi się chętniej kontaktujesz i sprawia Ci to przyjemność oraz takie, z którymi zawsze masz „pod górkę”?…
Podstawą sukcesu transakcji bazującej na sprzedaży wartości jest identyfikacja z optyką Klienta. Chodzi o to aby podczas sprzedaży nie skupiać się na produkcie (usłudze) i jego odpowiednich…
Ocena efektu wynikającego z udziału w targach (wystawach) budzi swoistego rodzaju kontrowersje. Z jednej strony mamy do czynienia z grupą zadowolonych wystawców a z drugiej z rzeszą…
Zdobywanie nowych Klientów jest procesem żmudnym, często również nieprzewidywalnym i wymagającym sporego nakładu środków. O wiele łatwiejszym a zarazem skuteczniejszym sposobem jest wykorzystanie mechanizmu rekomendacji (sprzedaż przez…
Poniżej w postaci pliku 5-najpopularniejszych-pytań.pdf, załączamy odpowiedzi, których udzielił Alexander Verweyen (CEO avbc Germany) a dotyczące wyzwań, przed jakimi stają Doradcy Klienta w obliczu nowych regulacji MiFID…
Pierwsze wrażenie – ile można wygrać a ile stracić? Powiedzenie „Dobre wrażenie robi się tylko raz” wciąż jest prawdziwe i to w wielu sytuacjach: począwszy od rozmowy…
Negocjacje cenowe – jak pokonać barierę cenową? CENA, nieważne co się sprzedaje, niesie ze sobą dyskomfort dla większości sprzedawców. Najchętniej pominęli by ten ostatni (teoretycznie) element zamknięcia…
Wszyscy borykamy się z tym samym problemem: co robić po szkoleniu aby nowe umiejętności wyparły stare nawyki, aby nie spadała motywacja i jak minimalizować problem niższych od…
W paru słowach o tym co i jak robimy i co jest dla nas ważne w pracy z Klientami
Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo, ze strony HBR, na temat wpływu i kontrolowania emocji w trakcie negocjacji. Jak ważne jest wewnętrzne nastawienie, jaki wpływ ma przygotowanie i…
Załącznik zawiera zestawienie 10-ciu istotnych błędów popełnianych podczas negocjacji cenowych. Chcesz ich uniknąć – zorganizuj dla kadry sprzedażowej warsztaty: Negocjacje cenowe
Załącznik zawiera zestawienie 10-ciu istotnych błędów popełnianych przez sprzedawców B2B. Chcesz ich uniknąć – zorganizuj dla kadry sprzedażowej warsztaty: Sprzedaż B2B
Lista zawiera tematy warsztatów będących w naszej ofercie. Ich opis systematycznie wzbogaca naszą stronę.
Pobierz: avbcPolska
Pobierz: 8x4Program