Zespół

Maciej Kowalski (1969) – założyciel

Absolwent Politechniki Poznańskiej, MBA Nottingham Trent University oraz podyplomowych studiów na Akademii Ekonomicznej w  Poznaniu w  zakresie zarządzania przedsiębiorstwami oraz finansami przedsiębiorstw. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej. Posiada ponad 20 letnie praktyczne doświadczenie zawodowe. Przeszedł pełną ścieżkę rozwoju zawodowego.  Dyrektor zarządzający, finansowy oraz handlowy wielu firm z kapitałem polskim i zagranicznym. Współtwórca wielu StartUpów.
Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, finansowym i zarządzaniu zmianą. Niezależny doradca biznesowy w wielu firmach. W kontaktach z Klientem zawsze skoncentrowany na precyzyjnym wyznaczaniu celów i realizacji oczekiwań. Praktyk a jednocześnie pasjonat nowoczesnych i nietuzinkowych rozwiązań. Odpowiedzialny za metodykę nauczania.

Interesuje się sportami wytrzymałościowymi, turystyką wysokogórską, oraz ekstremalną jazdą na nartach i snowboardzie.

Nie powiedzieli mi że to niemożliwe, więc to zrobiłem

Michał

Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek Psychologia. Jest również absolwentem szkoły coachingu biznesowego „Moderator”, oraz podyplomowego studium umiejętności trenerskich w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej „Intra” – rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.

Doświadczenie zawodowe i biznesowe zdobywał w firmach zajmujących się consultingiem i doradztwem gospodarczym.

Specjalizuje się w szkoleniach i pracy indywidualnej z zakresu podnoszenia skuteczności komunikacji w organizacji i zarządzaniu, w tym – budowaniu efektywnych zespołów, organizacji czasu, motywowaniu, trudnych rozmów menedżerskich. Prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jest członkiem poznańskiego oddziału klubu Toastmasters International – największej na świecie organizacji zrzeszającej osoby pragnące doskonalić własne umiejętności w zakresie wystąpień publicznych. Posiada stopień CC (competent comunicator) w strukturze Klubu.

Jego zainteresowania to motocyklowa jazda terenowa, strzelectwo sportowe, nurkowanie, gotowanie.

Im więcej potu na poligonie, tym mniej krwi w boju

 

RBrodowskiRafał

Z wykształcenia politolog, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył także podyplomowe studia Psychologia Klienta w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Akademię Trenera Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży i obsługi Klientów, negocjacji i prezentacji handlowych oraz autoprezentacji. Skoncentrowany na precyzyjnym określaniu i zapewnianiu KPI (kluczowych wskaźników efektywności). Prowadzi także szkolenia z zakresu: komunikacji interpersonalnej, motywowania pracowników, budowania efektywnych zespołów zadaniowych, zarządzania sobą w czasie i sterowania strumieniem zadań. Jest autorem kilku wdrożonych standardów obsługi Klientów w ogólnopolskich sieciach handlowych.

Pracę rozpoczynał jako przedstawiciel handlowy w firmie szkoleniowej, następnie pracował jako kierownik obszaru marketingu i sprzedaży, przez kilka lat pełnił funkcję dyrektora handlowego w Grupie Kapitałowej ORLEN.

Poszukuje dobrych wiatrów żeglując a zimową porą ucieka na stoki i mknąc z zawrotną prędkością na nartach zapomina o Bożym świecie…

Bokserskie przysłowie mówi: łatwy trening – trudna walka, trudny trening – łatwa walka…

 

Nowy obraz (23)Bożena

Trener biznesu, konsultant, Coach ICC, pedagog medialny. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu w Krakowie, studia w zakresie Psychologii w zarządzaniu oraz szkolenia w zakresie pracy metodą Clean coaching – Praktyk Clean process. Posiada uprawnienia mediatora sądowego. Prowadzi badania potencjału pracowników, diagnozę procesów komunikacji w firmach oraz badania osobowości pod katem kariery (certyfikat nr. 0010 – IP 121 Career coach). Specjalizuje się w rozwijaniu umiejętności osobistych i menedżerskich oraz Executive Coachingu. W coachingu indywidualnym i zespołów używa zarówno technik klasycznego coachingu metodologii International Coach Community jak i pracuje w metodologii Clean Coaching i Imergency knowledge (techniki angażujące myślenie przez analogie). Certyfikowana trenerka Leadership Agility.

Prywatnie interesuje się diagnozą systemów rodzinnych i organizacyjnych, masażem polinezyjskim Ma-Uri, tańcem, medycyną naturalną.

Bądź sobą, wszyscy inni już są zajęci

 

Tomasz

Absolwent Politechniki Opolskiej na Wydziale Zarządzania i Marketingu. Kilkunastoletnie doświadczenie kupieckie w handlu FMCG. Przeszedł pełną drogę od analityka do kupca i senior menedżera kategorii w sieciach sklepów i hurtowni. Kształtował politykę zakupową i negocjował z wszystkimi największymi podmiotami funkcjonującymi w Polsce i w Europie w obrębie zarządzanych kategorii. Jak podkreśla, swoje umiejętności analityczne i biznesowe nabył w organizacji, która była dla niego szkołą życia – w Eurocash. Wyczulony na drobiazgi mające znaczenie w ocenie kompleksowej współpracy z dostawcami. Posiada wiedzę na temat zarządzania asortymentem oraz polityki cenowej sieci handlowych. Bogata praktyka w zakresie budowania  długofalowych relacji  z Klientami  oraz prowadzenia trudnych negocjacji handlowych z perspektywy dystrybutora/sieci oraz producenta. Prowadzi szkolenia wprowadzające kupców do zawodu oraz dla handlowców/KAMów, którzy chcą poznać optykę kupiecką. Zwolennik matematyki handlowej opartej na twardych danych biznesowych.

Obecnie po „drugiej stronie stołu” jako National KAM, odpowiada za realizację celów biznesowych producenta.

 

Mariusz Pawlukiewicz CzarneMariusz

Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek Psychologia. Doktorant w Instytucie Psychologii. Trener biznesu, absolwent Szkoły Trenerów Biznesu „Integra”. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Od 2006 roku pracuje jako trener biznesu a dodatkowo jako wykładowca akademicki. Pierwsze doświadczenia menedżerskie zdobywał jako dyrektor projektów budowy farm wiatrowych. Pracował w Wielkopolskim Centrum Onkologii, jako psycholog prowadząc szkolenia dla m.in. personelu medycznego z zakresu: komunikacji z pacjentem, przekazywania trudnych informacji, zarządzania zespołem i asertywności. Obecnie mocno związany z branżą medyczną. W pracy trenera biznesu duże znaczenie ma dla niego możliwość długofalowej współpracy z Klientem. Jego szkoleniowym motorem do działania jest szansa współuczestniczenia w rozwoju kadry różnych poziomów i różnych branż.

Poza pracą biega, gra na gitarze w zespole rockowym, nurkuje oraz skacze ze spadochronem.

Jednym z mierników dobrego przywództwa jest to, czy wszystko idzie dobrze, kiedy… Cię przy tym nie ma.

 

Agata

Trener – praktyk z kilkunastoletnim biznesowym doświadczeniem zawodowym. Certyfikowany coach ICC. Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z zakresu negocjacji i mediacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Ukończyła Akademię Sprzedawców Apple i jest certyfikowanym trenerem sprzedaży dla partnerów dla Apple w Europie.

Realizuje warsztaty z obszaru sprzedaży, negocjacji, motywowania, komunikacji, asertywności, budowania zespołów, sztuki wystąpień publicznych. Opracowuje i koordynuje założenia merytoryczne do wieloetapowych projektów doradczych związanych z wdrażaniem nowych standardów w działach obsługi Klienta. Specjalizuje się w prowadzeniu coachingów on the job oraz sesji indywidualnych. Jako coach prowadzi life-coaching oraz coaching biznesowy. Prowadzi zajęcia w języku angielskim. W pracy z Klientem najbardziej ceni możliwość rozwijania praktycznej mądrości czyli wypracowania takich rozwiązań, które Klient będzie mógł wykorzystać w swojej codziennej pracy.

Renata

Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek Psychologia. Jest również absolwentką podyplomowych studiów w zakresie wykorzystywania praktyki i wiedzy psychologicznej w biznesie oraz warsztatów dla trenerów organizowanych przez Międzynarodowy Instytut w Wiedniu. W ciągu 15 lat pracy zrealizowała ponad 110 projektów doskonalenia kompetencji menedżerskich, w tym organizowania zespołu, delegowania celów
i zadań, motywowania pracowników, egzekwowania. warsztaty dla zespołów produkcyjnych, począwszy od operatorów maszyn, majstrów poprzez mistrzów, liderów projektów, kierowników po kadrę zarządzającą. W swojej pracy wykorzystuje metody assessment i development center. Przy dużych projektach pełni funkcję koordynatora merytorycznego. Pomaga organizacjom zwiększać skuteczność i sprawność funkcjonowania zespołów. Ma doświadczenie we współpracy z firmami produkcyjnymi, usługowymi i handlowymi. Prowadzi szkolenia rozwoju osobistego, inspiruje ludzi do zmian. Jest autorką i realizatorką kompleksowych programów rozwoju kompetencji komunikowania się, motywowania i zespołowej realizacji celów w organizacjach.

Kiedy upadniesz, nie wstawaj z pustymi rękami.

 

VSPA Design
Facebook