GrowUp – edycja I

Cykl warsztatów GrowUp, skierowany jest do osób/zalążków firm, które mają zamiar lub zaczynają działać w przestrzeni biznesowej. Celem szkolenia jest uświadomienie i przekazanie Uczestnikom podstawowych informacji/umiejętności koniecznych do skutecznego, pozbawionego błędów łatwiejszego poruszania się na rynku. Specjalistyczna, mocno sprofilowana wiedza przekazana w trakcie warsztatów została wybrana i dopasowana przez specjalistów i praktyków biznesowych.

Przedsięwzięcie organizowane jest wspólnie przez twórców magicznego miejsca jakim jest Cowalski AlejaInspiracji  oraz trenerów avbcPolska.

Tematy warsztatów

  1. Zaczynać z wizją końca – skuteczność  w działaniu. Warsztaty których treścią jest  dyskusja nad celami, ich definiowaniem, ustalaniem planów służących ich realizacji. Właściwe określenie celu zarówno życiowego jak i zawodowego jest skomplikowane. Jeszcze trudniejsza jest droga do jego realizacji. Właściwa postawa, dobór dobrych narzędzi oraz doskonalenie niezbędnych kompetencji pozwalają pewniej kroczyć na wyboistej drodze do sukcesu.Po odbyciu warsztatów Uczestnik potrafi prawidłowo określić cel, zna podstawy tworzenia  planów do jego realizacji i podstawy tworzenia narzędzi kontrolnych.Prowadzący warsztaty: Maciej Kowalski (14 maja)
  2. Rozmowa I kontaktu. Warsztaty przygotowujące do pierwszego kontaktu z każdym Klientem. Od jego sprofilowania, poprzez wyszukanie, na umówieniu się skończywszy. „Pierwsze wrażenie robi się tylko RAZ”. Czy można zatem sobie pozwolić na amatorskie podejście w tej materii? Jakie czynniki decydują o odbiorze człowieka w trakcie rozmowy? Czy można zaplanować i wpłynąć na kształt rozmowy przed jej odbyciem?Po odbyciu warsztatów Uczestnik potrafi przygotować się do rozmowy sprzedażowej, zna podstawowe elementy pierwszego kontaktu.Prowadzący warsztaty: Maciej Kowalski (20 maja)
  3. Techniki zadawania pytań. Warsztaty uświadamiające istotę właściwego zadawania pytań podczas procesu sprzedaży.  Od sposobu zadania pytania zależy odpowiedź. Zadając pytania można kontrolować rozmowę oraz zachowanie rozmówcy. Zadając je w sposób nieprawidłowy można wyciągnąć fałszywe wnioski. Zadawanie dobrych pytań jest trudne, a jeszcze trudniejsze jest oduczenie się zadawania pytań niewłaściwych.W trakcie warsztatów Uczestnik pozna typy pytań i dowie się kiedy i w jakich sytuacjach operować każdym z typów.Prowadzący warsztaty: Mariusz Pawlukiewicz  (27 maja)
  4. Podstawy prezentacji. Warsztaty mające na celu przedstawienie podstaw autoprezentacji i prezentacji biznesowych.  Nawet najlepszy produkt lub najlepsza usługa nie obronią się jeśli zostaną źle „sprzedane”.  Prezentacja to nie pokaz w PowerPoint. To umiejętność nawiązania kontaktu i przekonania odbiorców. Wymaga treningów, przygotowań i prób. Zanim przejdzie się do czynów,  warto zadbać o solidny „fundament”.W trakcie warsztatów Uczestnik opracuje własne USP, przygotuje kontent do „elevator pitch”, pozna zasady tworzenia prezentacji.Prowadzący warsztaty: Michał Brywczyński (3 czerwca)
  5. Obrona ceny.  Warsztaty uświadamiają rolę przygotowania oraz wagi właściwej perswazji. Cena i jej „obrona” to podstawowy problem każdego, kto się para sprzedażą. Negocjacje cenowe uchodzą za najtrudniejsze podczas dobijania targu a ich prowadzenie i osiągnięcie sukcesu wymaga wielu zabiegów.  Obrona ceny wykorzystuje umiejętności zdobyte podczas wszystkich warsztatów, a więc:  zdefiniowanie celu negocjacji, pierwsze wrażenie jakie zostawiamy po sobie, sposób prezentacji, umiejętne zadawanie pytań.Uczestnik zajęć oswoi się z rozmowami i argumentacją zbijania ceny i pozna sposoby radzenia sobie w takich sytuacjach.Prowadzący warsztaty: Maciej Kowalski (10 czerwca)
Koszt udziału w cyklu: 500 zł brutto
Koszt udziału w pojedynczym warsztacie: 130 zł brutto
Zapisy: http://growup.evenea.pl/
Bezpłatne, próbne spotkanie pilotażowe odbędzie się 6 maja 2015 w godz. 18.00 – 19.30
VSPA Design
Facebook