Cold calling – rozmowa w ciemno

Nikt nie lubi rozmów w ciemno. Czy taka rozmowa może sprawiać przyjemność rozmówcom? Jak w przeciągu (dosłownie) paru sekund przekonać do siebie rozmówcę, którego się nie zna? Jak wzbudzić zaufanie? Jak przedstawić siebie, ofertę firmy i zainteresować osobę po drugiej stronie słuchawki? Dla wielu osób taki sposób pozyskiwania Klienta jest sporym wyzwaniem. Jednak rozmowa telefoniczna (cold calling) wciąż jest i pozostaje najefektywniejszym sposobem (rezultat versus koszt) na szybkie dotarcie do interesujących nas osób.

Na naszym szkoleniu dowiesz się i nauczysz co ale przede wszystkim jak to robić! Warsztaty cold calling to obowiązkowa pozycja, dla wszystkich których sprzedaż rozpoczyna się od umówienia spotkania.

 

RozmowaTelefoniczna

Co zrobić aby Klient natychmiast się nie rozłączył?
  • Zastosuj właściwą strategię otwarcia
  • Jak najszybciej zainteresuj rozmówcę
Jak profesjonalne wzbudzić zainteresowanie w rozmowie telefonicznej?
  • 5 faz prawidłowo prowadzonej rozmowy
  • Umiejętne przemycenie Elevator Pitch, USP
Jak poprowadzić rozmowę ukierunkowaną na pozyskanie Klienta?
  • Cel rozmowy: sprzedaż czy rzucenie słuchawki
  • Postawa zorientowana na sprzedaż
Jak uzyskać potrzebne informacje?
  • Techniki zadawania pytań – zmierzanie w obranym kierunku
  • Właściwy rozmówca
Jak mogę wspomóc siebie w sprzedaży telefonicznej?
  • Dobre kryteria przy poszukiwaniu Klienta
  • Pozytywne nastawienie wobec ofert konkurencji
Jak przekonać siebie do sprzedaży poprzez telefon?
  • Sprzeciw i techniki przeciwdziałania takiej reakcji
  • Szybkie techniki perswazji w pierwszej rozmowie
Jak realizować cele w rozmowie telefonicznej?
  • Realistyczne cele
  • Jakość i ilość – dwa istotne czynniki wspomagające sukces

Oferta warsztatowa prezentowanego zakresu nie wyczerpuje złożoności problemu. Zgodnie z naszą metodyką, każdorazowo jest dopasowywana indywidualnie, w zależności od wielkości organizacji, grupy docelowej, rodzaju i zakresu projektowanych do przeprowadzenia zmian.
VSPA Design
Facebook