Inne szkolenia
Poniżej wymieniamy tematy najczęściej realizowanych szkoleń dla menedżerów oraz opiekunów Klienta w bankach i instytucjach finansowych. Wspólną cechą warsztatów jest koncentracja na specyfice jaka towarzyszy sprzedaży produktów bankowych, wysokiej kulturze obsługi Klienta, dyskrecji oraz zaufaniu. Specjalistyczna wiedza szkoleniowców zdobywana zarówno przez lata pracy w bankach i potem w pracy trenerskiej to niepodważalny element każdego kursu.
- Share of Wallet (udział w portfelu Klienta) – możliwości ekspansji+cross selling
- Wprowadzenie nowoczesnej kultury sprzedaży
- Pogłębiony wywiad i kompleksowa usługa doradcza
- Negocjacje ceny i pozostałych warunków. Zwiększenie i zapewnienie rentowności
- Strategie zapobiegające migracji Klientów
- Postawa i wrażenie (Rozwój osobisty)
- Networking w bankowości
- UHNWI. Jak pozyskać Klientów z listy TOP 100 najbogatszych?
- Na równi z Klientem. Prawidłowa komunikacja
- Zarządzanie w bankowości prywatnej
- Dlaczego jesteśmy wyjątkowi? (USP, Elevator Pitch, Story Telling)
- Sprzedaż w bankowości inwestycyjnej
Więcej informacji tutaj https://www.alexanderverweyen.com/training-fuer-banken/