Zarządzanie w sprzedaży

Od pracowników działów handlowych oczekuje się głównie wyników sprzedażowych. Ideałem jest płynna realizacja planów a marzeniem ich przekraczanie. A jakie są oczekiwania wobec Ciebie, jako menedżera, zarządzającego procesem oraz zespołem sprzedawców? Co robić w przypadku, gdy Twoi pracownicy (a zatem i Ty) przez dłuższy okres nie osiągają zakładanych celów?

Istotne i pożądane sposoby postępowania muszą być odzwierciedlone w konsekwentnym postępowaniu menedżera. Podczas warsztatu wyjaśniamy, w jaki sposób różnorodne style przywódcze wpływają na sukcesy w sprzedaży. Jakie narzędzia przywódcze sprawdzają się w codziennej pracy sprzedażowej? Co dodaje dynamiki zespołowi sprzedażowemu? Jakie są fazy rozwoju każdego zespołu sprzedażowego?

Celem warsztatu jest wyposażenie menedżera Twojej organizacji w niezbędne narzędzia przywódcze i pokazanie jak przekształcić handlowców w jeden, mocno zorientowany na cele zespół.

Krytyczne czynniki sukcesu w sprzedaży

SalesLeading

Rola i obowiązki menedżera sprzedaży
  • Opis zadań i praktyczne wdrożenie
  • Ustalanie priorytetów i praca nad podstawami
Oczekiwania wobec menedżera sprzedaży
  • Co sprzedawcy myślą o liderze sprzedaży?
  • Zapobieganie demotywacji – „grzech śmiertelny”
Uzgadnianie celów motywacyjnych
  • Bicie zeszłorocznych wyników – o co chodzi?
  • Ustalanie konkretnych celów sprzedażowych
Planowanie, kierowanie i kontrola procesu realizacji celu
  • Kontrolowanie to nie wszystko – ale bez kontroli ani rusz
  • Znalezienie odpowiedniej równowagi bez utraty pracowników
Wszechstronna informacja dla działu handlowego
  • Komunikacja w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
  • Jakich błędów unikać?
Nagrody – materialne i niematerialne
  • Co i kiedy powinno być osiągnięte?
  • Co pomaga bardziej aniżeli premia?
Trudne zachowania – metody
  • Jak radzić sobie ze średnim i niższym personelem?
  • Jak pomyślnie prowadzić kryzysowe rozmowy z pracownikami?
Motywowanie po błędach
  • Praca nad błędami
  • Sposoby wyjścia z „doliny łez”
Oferta warsztatowa prezentowanego zakresu nie wyczerpuje złożoności problemu. Zgodnie z naszą metodyką, każdorazowo jest dopasowywana indywidualnie, w zależności od wielkości organizacji, grupy docelowej, rodzaju i zakresu projektowanych do przeprowadzenia zmian.
VSPA Design
Facebook